domingo, 30 de septiembre de 2012

Entra y verás!!!

Julio Verne fue mi padre.
H.G. Wells fue mi tío sabio.
Edgar Allan Poe era el primo con alas de muerciélago que guardábamos en lo alto del desván.
Flash Gordon y Buck Rogers fueron mis hermanos y amigos.
Ahí tenéis mi linaje.
Añadiendo por supuesto, el hecho de que, muy probablemente, Mary Wollstonecraft Shelley, la autora de Frankenstein, era mi madre.
Con una familia así, de que manera podría haber salido distinto a como salí: un escritor de extrañas fantasías y cuentos de ciencia ficción.
(.....)Guardaba tiras cómicas, la mayoría las tengo todavía, en unas grandes cajas que están en mi sótano de California. Iba a las matinales de cine. Devoraba las obras de H.Rider Haggard  y Robert Lous Stevenson. (...)En otras palabras, estaba enamorado de todo lo que hacía. Mi corazón no latía, explotaba. Yo no me entusiasmaba con un tema, yo desbordaba.

Ray Bradbury. Introducción a Cuentos Espaciales. 1987. Editorial Lumen


martes, 25 de septiembre de 2012

Refrescando a memoria

¡Ai, que lonxe me parece Anatí, e todo o meu pasado dende que cheguie a Tagen Ata! A Comunidade azerrata estaba formada por comerciantes e máis exiliados políticos do país.
Os xa nados en Anatí aprendiamos dos maiores a fala e os costumes de Tagen Ata e viviamos na lembranza da terra lonxana. Conquerida setencentos anos atrás polos verdosos guerreiros monoteístas de Terra Ancha, Tagen Ata pasou a ser parte do seu imperio relixioso e poeirento. A mísitco do dominado enchía os seráns dos emigrados de Anatí, que soñaban co retorno victorioso e coa liberación da belísima patria cuxo centro é a Grande Fraga. Dende a miña adolescencia aprendin a odiar a Terra Ancha, a maldicier a súa opresión, a aldraxar a traiduría dos azerratas vendidos aos colonialistas.

X.L. Méndez Ferrín   Retorno a Tagen Ata 1987  editorial Xerais

lunes, 24 de septiembre de 2012

Verán 2012

Entre o monte Pindo e Caldebarcos desenvolveuse unha pequena rasa costeira a moi poucos metros por riba do nivel do mar. Desde a citada vila a Lira volvemos a observa-lo desenvolvementeo do nivel a 100 m. En Caldebarcos encóntranse unhas das formacións areosas máis interesantes do litoral galego, convivindo as dunas coas formacións lacustres.
Este sector, por outra parte, parece estar en relación a nunha fractura NL - SO que exendrou unha pequena depresión.
Maís para o sur, entre a punta dos Remedios e a punta Cerreiro, o litoral adquire unha gran suavidade o cal favoreceu a ubicación de formacións dunaicas e a Lagoa de Xarfas (Areamaior).

Augusto Pérez Alberti  A Xeografía 1986 Galaxia  Vigo


Acción

Me han comentado el enlace para descargar en formato pdf el libro de Toni Lodeiro CONSUMIR MENOS, VIVIR MEJOR (pincha aquí) El título proporciona bastante información acerca del contenido del mismo, su lectura es tremendamente amena, instructiva y de fácil puesta en practica.
Descarga y prueba!, no muerde, pequeños gestos que logran grandes cambios para modificar nuestra percepción de la vida!


La vida




La vida es algo más diverso de lo que alcanzamos a ver con nuestros ojos. Las bacterias llevan en la Tierra miles de millones de años más que las plantas y los hombres, y están preparadas para subsistir en condiciones mucho más extremas.
Por todo eso es razonable pensar que la extinción del hombre debido a un cataclismo natural o cultural no significaría el final de la vida. Admitámoslo: no todo se acaba con nosotros.

Eduard Punset  Por qué somos como somos  2008 Editorial Aguilar  Madrid

Wilson

He conocido a personas con dificultades en sus habilidades sociales. Y también diamantes en bruto con personalidades llenas de vitalidad. U...